Majoritatea americanilor sub 35 de ani s-au îndepărtat de sursele tradiționale de știri. „Ben LaBolt a fost omul de comunicare al președintelui Biden și în ultima sa zi de lucru a postat pe LinkedIn câteva observații. Oamenii de comunicare din România ar trebui să și le tatueze, din păcate știm cu toții că se vor premia din nou pe la diverse festivaluri, unii pe alții, fără să înțeleagă că lumea din jurul lor s-a schimbat” – scrie consultantul Tudor Galoș pe Facebook.
Iată traducerea realizată de el a postării lui Ben LaBolt, director de comunicare al Casei Albe din 2023:
„Câteva observații despre comunicarea care a ieșit din mandatul meu:
▶️ Este mai greu ca niciodată ca un mesaj să penetreze. Președintele Biden a făcut 60 de interviuri în acest an prin difuzare, podcasturi, print și YouTube, dar o persoană obișnuită nu mai vede nici măcar un singur interviu mare. Trebuie să fii omniprezent pe toate canalele.
▶️ Majoritatea americanilor sub 35 de ani s-au îndepărtat de sursele tradiționale de știri. Mixul tău media ar trebui să se schimbe în mod corespunzător.
Știrile de seară îți aduc 20 de milioane (nota Tudor Galos: în Statele Unite asta înseamnă 6% din audiență!!!) în mare parte seniori, dar nu mai mult. Ascensiunea creatorilor a fost o dezvoltare foarte influentă și a oferit o nouă platformă pentru oamenii care nu au încredere în instituții.
▶️ Există un val global anti-instituție.
Peste 80% dintre partidele de guvernământ din întreaga lume și-au pierdut puterea de la pandemie.
Pandemia și inflația care au urmat la nivel global au agravat ceea ce era deja un sentiment negativ determinat de factori precum globalizarea și automatizarea.
Statele Unite au avut alegeri de schimbare a administrației în fiecare ciclu din 2006, cu excepția anului 2012. Acest lucru are implicații pentru liderii de toate tipurile – în cele 3 ramuri ale guvernului și în sectorul privat, de asemenea.
Munca ta nu este completă atunci când ai anunțat ceva – este nevoie de o echipă non-stop pentru a monitoriza și a răspunde la ceea ce se spune despre asta.
▶️ Fie că este vorba de un uragan, incendiu, inundație sau un produs rechemat, nu poți arunca niciodată suficient într-o criză. Comunicați constant, prezentați fiecare detaliu despre modul în care răspundeți și aruncați întreaga forță a organizației până la mult timp după ce presa și părțile interesate vă spun „destul”.
▶️ Este esențial să abordăm provocările pe termen lung. Dar pentru o persoană obișnuită, imediatul și tangibilul vor fi întotdeauna mai semnificative decât macro. Devenim și mai individualizați. Acest lucru ar trebui să ghideze atât substanța, cât și mesajul” – se arată în postarea lui Tudor Galoș, pe Facebook. (Sublinierile aparțin redacției Eurostiri)